zondag 26 juli 2009

Blue Moon


Ik heb een nieuw kaartspel gekocht genaamd Blue Moon, met uitbreiding. Bij het spel gaat het erom dat je met je eigen volk/deck de ander verslaat.
Ik heb de volken Hoax, Vulca en Flit.
Er zijn verschillende soorten kaarten, boosters, karakters, leiderschappen en supports.
Ik wou weten of het ene volk nu meer van die kaarten had dan de ander.

Daarnaast heb ik ook nog gekeken naar de vuur en aarde waarde(de 2 elementen waarmee je vecht in dit spel). Ik sorteerde alle kaarten die meer vuurwaarde dan aardewaarde hadden bij vuur, maar ook de boosters die bijv. de vuurwaarde versterkte. Alle kaarten met evenveel vuur als aarde, of met een andere kracht zoals je mag kaarten trekken heb ik bij neutraal gezet.

Flit

3 leiderschap - 6 vuur
13 boosters - 9 aarde
14 karakters - 15 neutraal
0 support

Vulca

3 leiderschap - 12 vuur
4 boosters - 5 aarde
18 karakters - 13 neutraal
5 supports

Hoax

3 leiderschap - 7 vuur
3 boosters - 6 aarde
18 karakters - 17 neutraal
6 supports


Heb je aanvullende informatie hierover? Mail me!

Geen opmerkingen:

Reacties plaatsen

Sommige mensen willen een reactie plaatsen, maar dan lukt het niet om die te versturen. Het gaat fout bij de identiteit kiezen, omdat de meeste mensen geen blogger of google account hebben. Dit is geen probleem, alleen moet je dan Naam/URL aanklikken of Anoniem reageren. Dan kun je gewoon je bericht achterlaten.